Μιαν άλλη Ιουλιέττα

Λευκά και μαύρα πανιά, μια Ιουλιέττα καπετάνιος, το ταξίδι του Ταξιδιώτη της Αυγής, ο δρόμος για την άκρη του κόσμου...

My Photo
Όνομα: Αταλάντη Αντωνίου
Τοποθεσία: Derby, Derbyshire, UK

Και τι είν' το εγώ; Γυάλινο άγαλμα! Λίγα κοχύλια που μάζεψα είμ' εγώ, οι άνθρωποι που αγάπησα, ο καιρός που πέρασε, το κρεβάτι που πλάγιασα... Είμαι το ταξίδι μιας ζωής - κι αλλάζει η ρότα μου απ' τον άνεμο. Είμαι όλοι εσείς που παρελαύνετε στα όνειρά μου...

Τετάρτη, Μαΐου 31, 2006

Ποίημα, χτες το απόγευμα.

Επιθυμίες

Κύλησαν, έφυγαν κι αυτές οι πρώτες μέρες·
το γράμμα μου ζεστάθηκε μέσα στα χέρια σου,
δέχτηκε το χάδι των ματιών σου...

Ήθελα να μου έλεγες πως μύριζε γλυκειά βανίλια –
άραγ’ εξασθένισε το άρωμα απ’ το μεγάλο ταξίδι
ή μήπως δεν τα κατάφερα να σε φτάσω, να μπω σ’ αυτόν τον φάκελο;

Καμμιά φορά σε βλέπω διαφορετικό στ’ όνειρό μου –
όχι σε φαντασίες και παιχνιδίσματα της μέρας, αλλά στον ανεξέλεγκτο ύπνο·
σε βλέπω να σκαρφαλώνεις αγκάθινους κισσούς για το κλειστό παράθυρό μου.

-----

Derby, 30-5-2006.


-----

Στο link έχει ένα πανέμορφο σχολιάκι πάνω στο ποίημα...