Μιαν άλλη Ιουλιέττα

Λευκά και μαύρα πανιά, μια Ιουλιέττα καπετάνιος, το ταξίδι του Ταξιδιώτη της Αυγής, ο δρόμος για την άκρη του κόσμου...

My Photo
Όνομα: Αταλάντη Αντωνίου
Τοποθεσία: Derby, Derbyshire, UK

Και τι είν' το εγώ; Γυάλινο άγαλμα! Λίγα κοχύλια που μάζεψα είμ' εγώ, οι άνθρωποι που αγάπησα, ο καιρός που πέρασε, το κρεβάτι που πλάγιασα... Είμαι το ταξίδι μιας ζωής - κι αλλάζει η ρότα μου απ' τον άνεμο. Είμαι όλοι εσείς που παρελαύνετε στα όνειρά μου...

Κυριακή, Ιανουαρίου 22, 2006

Εκείνα τα σκοτάδια που γεννούν το φως

Γράφω…
Όλο γράφω.
Σκαλίζω παλιά μηνύματα,
φυσάω τη σκόνη από παλιά τετράδια,
συλλογίζομαι τους αναστεναγμούς
- τους δικούς μου ή των γύρω μου -
και γράφω.

Κι εσύ δε γράφεις πια.
Όλο έρχεται το τέλος κι όλο δε γράφεις.
Δε ρίχνεις δεύτερη ματιά σε παλιές σου λέξεις,
δεν ξέρεις τάχα πώς.
Δε δίνεις άφεση, συγχώρεση για μια φορά και στον εαυτό σου,
αυτόν που ταλανίζεις πιότερο από κάθε άλλον.

-

Ξέρεις τι βλέπω εγώ;
Μαλλιά κυμματιστά και μια σειρήνα σαν κι εμένα.
[Κι έλεγαν οι σειρήνες από σειρήνες δε φοβούνται…]
Βλέπω χείλη πικρά, σα δαγκωμένα, βλέπω να καμπυλώνουν από πείσμα
που ‘χασαν κείνο το αιμάτινο το ουράνιο τόξο της θυσίας.
Βλέπω δάκρυα από θάλασσα, πλέκουν το εγκώμιο του άγιου πόνου,
παρακαλούν της ιερής απώλειας το χέρι να σαλέψει,
να τα χαϊδέψει, να χτυπήσει ακόμα δυνατότερα,
βαθειά, χωρίς ανάσα, ανηλεώς να τα βουλιάξει
μήπως και βρουν το δρόμο για κείνα τα σκοτάδια που γεννούν το φως.