Μιαν άλλη Ιουλιέττα

Λευκά και μαύρα πανιά, μια Ιουλιέττα καπετάνιος, το ταξίδι του Ταξιδιώτη της Αυγής, ο δρόμος για την άκρη του κόσμου...

My Photo
Όνομα: Αταλάντη Αντωνίου
Τοποθεσία: Derby, Derbyshire, UK

Και τι είν' το εγώ; Γυάλινο άγαλμα! Λίγα κοχύλια που μάζεψα είμ' εγώ, οι άνθρωποι που αγάπησα, ο καιρός που πέρασε, το κρεβάτι που πλάγιασα... Είμαι το ταξίδι μιας ζωής - κι αλλάζει η ρότα μου απ' τον άνεμο. Είμαι όλοι εσείς που παρελαύνετε στα όνειρά μου...

Δευτέρα, Ιανουαρίου 16, 2006

Ολόφωτα απομεινάρια απ' αστέρια

Δεν είδα την προειδοποίηση,
θαμπώθηκα στ' αλήθεια, δεν την είδα.
Δεν παραπονούμαι πως την έκρυψες,
απεναντίας την φανέρωνες με λέξεις που έλαμπαν κόκκινες
σαν δυσοίωνοι φάροι...

Και δεν ξέρω πού σταματουν
τα παιχνίδια
δεν ξέρω πού σταματά
το βλέμμα σου να ναι τέχνη,
πού σταματά το πείραμα
και πού το κρύο την ψυχή σου ξεμακραίνει.

Δε φανταζόμουν το σφίξιμο,
τη μέγγενη γύρω απ' το λαιμό μου.
Δεν σε φοβόμουν κι ας το ζητούσες.
Μόνο γελούσα, γελούσα διάφανα
και θαμπωμένη κατάπινα χούφτες αστέρια.

-

Κοίτα με τώρα, ανεβαίνω τις σκάλες του φάρου.
Κοίτα, και χαμογέλα, χαμογέλα...
Κοίτα, τ' αστέρια πέφτουν απ' το στόμα μου
σαν με χτυπάς,
σκαλί παρά σκαλί,
ένα για κάθε χτύπημα.

Κοίτα, κάμει σινιάλα κατακόκκινος ο φάρος,
σπείρες από σκαλιά θολά γεμίζουνε τα μάτια μου,
πέφτουν λυμμένα, χαλασμένα τα μαλλιά μου,
λερωμένα από αίμα
και στολισμένα θαρρείς μ' ολόφωτα απομεινάρια απ' αστέρια.