Μιαν άλλη Ιουλιέττα

Λευκά και μαύρα πανιά, μια Ιουλιέττα καπετάνιος, το ταξίδι του Ταξιδιώτη της Αυγής, ο δρόμος για την άκρη του κόσμου...

My Photo
Όνομα: Αταλάντη Αντωνίου
Τοποθεσία: Derby, Derbyshire, UK

Και τι είν' το εγώ; Γυάλινο άγαλμα! Λίγα κοχύλια που μάζεψα είμ' εγώ, οι άνθρωποι που αγάπησα, ο καιρός που πέρασε, το κρεβάτι που πλάγιασα... Είμαι το ταξίδι μιας ζωής - κι αλλάζει η ρότα μου απ' τον άνεμο. Είμαι όλοι εσείς που παρελαύνετε στα όνειρά μου...

Πέμπτη, Οκτωβρίου 20, 2005

Άνεμος

Σήμερα αποφάσισα επιτέλους να ανοίξω το ελληνικό blog που τόσους μήνες λέω πως θα ανοίξω. Η μέρα ήταν μια μίξη συναισθημάτων. Κουβαλούσε λίγο από το χτες - οι δικές μου μέρες σπάνια το κάνουν αυτό, η νύχτα με σβήνει, με καθαρίζει, κάθε φορά σχεδόν - κι αυτό το χτες είχε γεύση... καλλιτεχνικής ταπείνωσης* και πίστης που σκοντάφτει. Είχε όμως και δικά της στοιχεία, κι όχι μόνο τώρα, το βράδυ, αλλά και νωρίτερα. Τα δικά της στοιχεία ήταν πιο αισιόδοξα, δειλά μεν αλλά αισιόδοξα. Ώσπου, πριν λίγο, η αυτού κυκλοθυμικότης της Απωλείας έπεσε θύμα της κυκλοθυμικότητος του Ορφέα, ο οποίος επηρρεάστηκε θετικά από την κατάθλιψή της! Ανωμαλία, ναι, tell me about it! Το αποτέλεσμα είναι πως είμαι σε evil queen mode (ASSEZ!) κι αυτό το mode ως γνωστόν προϋποθέτει πολύ καλή διάθεση, όχι απλά αισιόδοξη.

Το χτες όμως άφησε καρπούς. Τέσσερα ποιήματα που δεν έχω προλάβει ακόμα να αγαπήσω ή να μισήσω. Εικάζω πως κάποια από αυτά είναι καλά. Ίδωμεν... Θα μου πείτε κι εσέις τη γνώμη σας.

Άνεμος στα λευκα - μαύρα πανιά κι αυτού του σχεδόν ημερολογίου!
Καλή του αρχή.

-----

* Η φίλη μου η Χριστίνα έχει περιγράψει αυτήν τη διάθεση (πιο γενικευμένα βέβαια, μιας κι εγώ μιλάω συγκεκριμένα εδώ, ένοιωθα ανάξια ως καλλιτέχνης) με τις ωραιότατες λέξεις "πατημένη σκυλοκουράδα". Να, κάπως έτσι ένοιωθα.

4 Comments:

Blogger nihilio said...

Καλώστηνα και στα Ελληνικά.

7:17 μ.μ.  
Blogger worstward ho! said...

Καλή αρχή και συνέχεια. :)

8:41 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλη αρχη μικρη μου, εκανες υπεροχη δουλεια εδω στον σχεδιασμο. Πραγματικα υπεροχο.

7:45 μ.μ.  
Blogger Isis said...

Να'μαι κι εγώ! Και τολμώ να διεκδικήσω την αφορμή για το άνοιγμα αυτού του blog για να σε βλέπουμε κι από δω! Hello!!!!

1:39 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home