Μιαν άλλη Ιουλιέττα

Λευκά και μαύρα πανιά, μια Ιουλιέττα καπετάνιος, το ταξίδι του Ταξιδιώτη της Αυγής, ο δρόμος για την άκρη του κόσμου...

My Photo
Όνομα: Αταλάντη Αντωνίου
Τοποθεσία: Derby, Derbyshire, UK

Και τι είν' το εγώ; Γυάλινο άγαλμα! Λίγα κοχύλια που μάζεψα είμ' εγώ, οι άνθρωποι που αγάπησα, ο καιρός που πέρασε, το κρεβάτι που πλάγιασα... Είμαι το ταξίδι μιας ζωής - κι αλλάζει η ρότα μου απ' τον άνεμο. Είμαι όλοι εσείς που παρελαύνετε στα όνειρά μου...

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 05, 2005

Κι ένα σημερινό

Άρνηση

Κάνεις να μ’ αγκαλιάσεις ξανά

κι εγώ θα σε δεχτώ, ποιος είπε όχι,
θα σε δεχτώ κι ας κοιτάς μακρυά, μακρυά
ενώ εγώ κλείνω σφιχτά τα μάτια.

Η ελπίδα μου βγάζει τη γλώσσα,
με κοιτά αυθάδικα, περιπαιχτικά
το φημισμένο δώρο της ανθρωπότητας,
ο καλογυαλισμένος τροχός της αμάξης μας…

Δεν είμαι πια δεκάξι μικρέ
να βάψω τα μαλλιά μου μωβ,
να ράψω την άρνηση στο μπλουζάκι μου,
να κατεβώ στην κακόφημη πλατεία…

Κι αν ήμουν δεκάξι μικρέ
θα κάπνιζα, μόνο για να φυσώ τον καπνό μακρυά,
θα διάλεγα τον πιο φανταχτερό της πιο φανταχτερής παρέας
και θα του φόρτωνα την άδεια ματιά σου για μια νύχτα.

Δεν θα είχε παράπονο μικρέ,
θα ήξερε κι αυτός πως με τον ξέφρενο χορό
φεύγουν όλα όσα δε φεύγουν αν κλείσεις για λίγο τα μάτια
ναι, εσύ, μόνον εσύ δεν μπορείς να χορέψεις…

~

[Ναι, ήμουν θυμωμένη. Σημερινό, τωρινό.]

6 Comments:

Blogger twocows said...

Παιχνιδιάρικο :D Θα ήθελα να το ακούσω με συνοδεία μιας ρυθμικής μουσικής! Η δεύτερη στροφή πιστεύω ότι δεν πηγαίνει με τις υπόλοιπες.

8:10 π.μ.  
Blogger Atalante said...

Εγώ δεν θα ήθελα με τίποτα να το ακούσω με συνοδεία οποιασδήποτε μουσικής. :P
Καλά, ίσως να έκανα καμμιά εξαίρεση για μελοποίηση από ένα δυο άτομα που έχω στο μυαλό μου...
Η διαφορά στο λεξιλόγιο είναι επίτηδες, δες στο sff.gr, έχει λόγο που είναι έτσι.
Ευχαριστώ για τον σχολιασμό.
Το παιχνιδιάρικο πού το βρήκες;

9:32 π.μ.  
Blogger twocows said...

παιχνιδιάρικο γιατί επαναλαμβάνεις "Κι αν ήμουν ... μικρέ" .. σαν να του το λες δείχνοντας τον με το δάχτυλο σου ή κάτι τέτοιο

4:26 μ.μ.  
Blogger Atalante said...

Χμμμ, μάλλον πίκρα βγάζει αυτή η επανάληψη.

9:25 μ.μ.  
Blogger twocows said...

Ναι, ίσως να μην το πήρα πολύ στα σοβαρά

9:26 π.μ.  
Blogger Atalante said...

*nods*

1:29 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home