Μιαν άλλη Ιουλιέττα

Λευκά και μαύρα πανιά, μια Ιουλιέττα καπετάνιος, το ταξίδι του Ταξιδιώτη της Αυγής, ο δρόμος για την άκρη του κόσμου...

My Photo
Όνομα: Αταλάντη Αντωνίου
Τοποθεσία: Derby, Derbyshire, UK

Και τι είν' το εγώ; Γυάλινο άγαλμα! Λίγα κοχύλια που μάζεψα είμ' εγώ, οι άνθρωποι που αγάπησα, ο καιρός που πέρασε, το κρεβάτι που πλάγιασα... Είμαι το ταξίδι μιας ζωής - κι αλλάζει η ρότα μου απ' τον άνεμο. Είμαι όλοι εσείς που παρελαύνετε στα όνειρά μου...

Σάββατο, Δεκεμβρίου 16, 2006

Τα του ταξιδιού προς Χάγη

Προς τα 'σένα

Λαχταρώ,
λαχταρώ μυρωμένα φιλιά
κι ήχους του Παραδείσου·

λαχταρώ να γυρίσω.

~

Αυτά τα δάκτυλα...

η φαντασία τους μόνο,
η ελλειματική,
η ασπρόμαυρη με τις μνημονικές σκιές
πού ΄ν' ό,τι έχω να κρατώ
όσο μένω μακρυά,
μακρυά σου,
είν' αρκετή για να γεννήσει ανάσες από ΄κείνες με τα κλεισμένα βλέφαρα
που ταξιδεύουν με ορμή στη ράχη του αέρα
προς τα 'σένα,

προς τα 'σένα.

[9-12-2006, on the train from Derby to Luton Airport]