Μιαν άλλη Ιουλιέττα

Λευκά και μαύρα πανιά, μια Ιουλιέττα καπετάνιος, το ταξίδι του Ταξιδιώτη της Αυγής, ο δρόμος για την άκρη του κόσμου...

My Photo
Όνομα: Αταλάντη Αντωνίου
Τοποθεσία: Derby, Derbyshire, UK

Και τι είν' το εγώ; Γυάλινο άγαλμα! Λίγα κοχύλια που μάζεψα είμ' εγώ, οι άνθρωποι που αγάπησα, ο καιρός που πέρασε, το κρεβάτι που πλάγιασα... Είμαι το ταξίδι μιας ζωής - κι αλλάζει η ρότα μου απ' τον άνεμο. Είμαι όλοι εσείς που παρελαύνετε στα όνειρά μου...

Κυριακή, Δεκεμβρίου 03, 2006

Μιας κι είχα καιρό να ανεβάσω κάτι εδώ...

Για τους ανθρώπους, όλους

Απλώνω τα χέρια,
δοκιμάζω
μια μ’ ανοικτά τα μάτια
μια με κλειστά,
να σας αγγίξω όλους,
όλα –
να σας αγγίξω.

Ψάχνω
πρώτα στα χρώματα γύρω απ’ τους φόβους σας,
μετά στους ήχους
που ταλαντώνουν μέσα σας τ’ αόρατο,
σκαλίζω,
βαθειά –
όλοι σας,
όλοι μας
χώμα,
φως:
αστέρια.

~

[28-11-2006, UK.]