Μιαν άλλη Ιουλιέττα

Λευκά και μαύρα πανιά, μια Ιουλιέττα καπετάνιος, το ταξίδι του Ταξιδιώτη της Αυγής, ο δρόμος για την άκρη του κόσμου...

My Photo
Όνομα: Αταλάντη Αντωνίου
Τοποθεσία: Derby, Derbyshire, UK

Και τι είν' το εγώ; Γυάλινο άγαλμα! Λίγα κοχύλια που μάζεψα είμ' εγώ, οι άνθρωποι που αγάπησα, ο καιρός που πέρασε, το κρεβάτι που πλάγιασα... Είμαι το ταξίδι μιας ζωής - κι αλλάζει η ρότα μου απ' τον άνεμο. Είμαι όλοι εσείς που παρελαύνετε στα όνειρά μου...

Κυριακή, Οκτωβρίου 08, 2006

Μερικές μινιατούρες

Αλλαγές

Κάποτε λέγαμε την ώρα στρέφοντας το βλέμμα στον ήλιο ή στ’ αστέρια.
Τώρα πια κοιτάμε το ρολόι ή το κινητό μας –
κι αν εγώ σήμερα δεν κοιτώ κανένα απ’ τα δυο,
είναι γιατί βλέπω τριγύρω μου τα στόρια των μαγαζιών να κλείνουν:
είναι 5:00.


[6-10-2006, Derby, UK.]

~

Η γνωστή βεντέττα

Μου την έφερε και πάλι ο χρόνος·
με κατάφερε και μένα να πω:
«Ένας μήνας είναι, δεν είναι τίποτε...»,
και να ξεχάσω πως είναι κάτι παραπάνω από κάτι –
είναι ένας από τους μετρημένους μήνες
που μου αναλογούν.


[7-10-2006, Derby, UK.]

~

Περί ορισμού

Αν ποίηση είναι όντως το να ξεγυμνώνεις την ψυχή σου,
τότε θα γράψω ακόμη ένα ποίημα:

Φοβάμαι.


[8-10-2006, Derby, UK.]