Μιαν άλλη Ιουλιέττα

Λευκά και μαύρα πανιά, μια Ιουλιέττα καπετάνιος, το ταξίδι του Ταξιδιώτη της Αυγής, ο δρόμος για την άκρη του κόσμου...

My Photo
Όνομα: Αταλάντη Αντωνίου
Τοποθεσία: Derby, Derbyshire, UK

Και τι είν' το εγώ; Γυάλινο άγαλμα! Λίγα κοχύλια που μάζεψα είμ' εγώ, οι άνθρωποι που αγάπησα, ο καιρός που πέρασε, το κρεβάτι που πλάγιασα... Είμαι το ταξίδι μιας ζωής - κι αλλάζει η ρότα μου απ' τον άνεμο. Είμαι όλοι εσείς που παρελαύνετε στα όνειρά μου...

Κυριακή, Οκτωβρίου 08, 2006

Άλλος ένας ποιητικός διάλογος

Απάντηση στη «Σκόνη» της ερμίνας

Θα έπρεπε να το φοβάμαι·
αντ' αυτού,
θα τ' ονειρευτώ
και θα κρατώ κάτω απ' το μαξιλάρι μια πέννα
και λίγο κίτρινο χαρτί –

κι όταν ξυπνήσω, θα κρατώ
ένα χάρτη
στις κρυφές γωνιές του μυαλού μου,
κι έπειτα θα ρίξω φως
και θα ξεγυμνώσω ξεδιάντροπα
όλες αυτές τις κρυψώνες,
γιατί...

αυτό το σκοτεινό μέρος,
με τη λεπτεπίλεπτη λευκή σκόνη
που ξεχωρίζει πάνω στα μαύρα πέπλα,
που διεισδύει σ' όλους τους πόρους,
που παρασύρει αδίστακτα
σε μιαν ασφυκτική, ακαταμάχητη αγκαλιά,
αυτήν την βαθειά,
αρχαία γη
θέλω να την αγγίξω.

-----

3-10-2006, Derby, UK.

[Το ποίημα είναι απάντηση στη Σκόνη της Ραψωδίας.]