Μιαν άλλη Ιουλιέττα

Λευκά και μαύρα πανιά, μια Ιουλιέττα καπετάνιος, το ταξίδι του Ταξιδιώτη της Αυγής, ο δρόμος για την άκρη του κόσμου...

My Photo
Όνομα: Αταλάντη Αντωνίου
Τοποθεσία: Derby, Derbyshire, UK

Και τι είν' το εγώ; Γυάλινο άγαλμα! Λίγα κοχύλια που μάζεψα είμ' εγώ, οι άνθρωποι που αγάπησα, ο καιρός που πέρασε, το κρεβάτι που πλάγιασα... Είμαι το ταξίδι μιας ζωής - κι αλλάζει η ρότα μου απ' τον άνεμο. Είμαι όλοι εσείς που παρελαύνετε στα όνειρά μου...

Τρίτη, Ιουλίου 25, 2006

Ποίημα, κατά τη διάρκεια της ταινίας

Tous les matins du monde sont sans retour

Όταν η φωνή σου νανουρίζει το φόβο μου
ονειρεύονται κοιμώμενες κι οι λέξεις μου
πως θα πάψουν να γεννιούνται μες στο αίμα
από τον έρωτα του σκοταδιού
για το φως,
πως θα τις πάρει μακρυά
ένα πουλί μ' ανοικτά φτερά,
ένα ξανθό αγόρι που δεν θα τ' αγγίζει ο χρόνος,
μια βάρκα στολισμένη με φανάρια
από φως...

Μα τ' ωραίο κι αιχμηρό της αλήθειας ποτέ
δε θαμπώνει
κι όλες οι ιδέες τούτες που ξυπνούν με τα κεριά
δεν είναι παρά φαντασίες μικρές, απέιθαρχες, δικές μου,
παιχνίδια της φύσης·
δεν ήρθ' η ώρα –λέω πως δεν θα 'ρθει ποτέ–
που θα μείνουμε ακίνητες μαζί
εγώ κι οι λέξεις,
δεν ήρθ' η σιωπή·
δεν υπάρχει άλλη γέννηση απ' αυτή,
την κόκκινη,
τα μαλλιά σου μακραίνουν,
η μνήμη μου δε χωρά όλες τις μοναδικές
μέρες,
όλες τις μοναδικές
ώρες...

Καληνύχτα.

-----

Θεσσαλονίκη, 25-7-2006

3 Comments:

Blogger ΔΙΑΙΡΕΤΗΣ said...

Keep it that way!
Δεν είχα χρόνο να δω ολόκληρο το blog,
καθόλου κείμενα? Κρίμα...
Να περνάς καλά!

5:46 μ.μ.  
Blogger Atalante said...

Ασχολούμαι κυρίως με την ποίηση, σπάνια γράφω πεζά. Πού βρήκες το blog μου, αλήθεια;

10:11 μ.μ.  
Blogger ΔΙΑΙΡΕΤΗΣ said...

Το βρήκα απο μια αλληλουχία links. (ο φίλος του φίλου κτλ....)Μόλις βρω χρόνο θα τσεκάρω τα links που μου έδωσες. Ευχαριστώ προκαταβολικά...

9:16 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home