Μιαν άλλη Ιουλιέττα

Λευκά και μαύρα πανιά, μια Ιουλιέττα καπετάνιος, το ταξίδι του Ταξιδιώτη της Αυγής, ο δρόμος για την άκρη του κόσμου...

My Photo
Όνομα: Αταλάντη Αντωνίου
Τοποθεσία: Derby, Derbyshire, UK

Και τι είν' το εγώ; Γυάλινο άγαλμα! Λίγα κοχύλια που μάζεψα είμ' εγώ, οι άνθρωποι που αγάπησα, ο καιρός που πέρασε, το κρεβάτι που πλάγιασα... Είμαι το ταξίδι μιας ζωής - κι αλλάζει η ρότα μου απ' τον άνεμο. Είμαι όλοι εσείς που παρελαύνετε στα όνειρά μου...

Κυριακή, Ιανουαρίου 21, 2007

Διυλισμένη τραγωδία - το παρ' ολίγον δεν έζησε παρά... ολίγον.

Οι λέξεις που επέζησαν

Ι

Δεν με πιστεύεις τώρα που πηδάς δυο-δυο τα σκαλιά καθώς κατεβαίνεις,
δε γυρίζεις πίσω να κοιτάξεις.

Οι καμπανούλες λέξεις χτυπούν,
χτυπούν,
τώρα μπορώ να τις κάνω να τραγουδήσουν,
είναι πολλές φωνές,
μπορώ να κάνω και τις μέρες να τραγουδήσουν,
μόνο τις νύχτες δεν μπορώ να τιθασσεύσω,
μα όλα κι όλα –
δίκαιο και γενναιόδωρο είναι που κρατώ τουλάχιστον τις μέρες.

ΙΙ

Η μοναξιά ανάμεσα στ’ άστρα και στη σκόνη τους,
έχει γιατρευτεί εδώ και καιρό
απ’ την παράξενα γλυκειά φωνή ενός πολεμιστή
που γελάει διαμάντια
και τα κρύβει σε βελούδινα πουγκιά –
όλο τα κρύβει

μα εγώ ήθελα πράγματα φανερωμένα,
ήθελα πράγματα να μου χαρίζονται στον ήλιο,
με τον ήλιο.

ΙΙΙ

Η τρέλλα που βροντοκοπάει στην πόρτα και στα παλιακά παράθυρα
φοβάται την αγάπη και την αγκαλιά,
φοβάται τ’ αδέρφια μου και φεύγει,
φοβάται τον πατέρα μου,
τη μάνα μου,
τη δύναμή μας να πλάθουμ’ από τις σκιές φοβάται
και φεύγει

μα εγώ ήθελα πράγματα φανερωμένα,
ήθελα πράγματα να μου χαρίζονται στον ουρανό,
με τον ουρανό.

IV

Μόνο αυτό που ταΐζει τριζάτα κούτσουρα
την ύστερη σοφία
δε μερώνει.

~

[21-1-2007, UK.]

3 Comments:

Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

"μα εγώ ήθελα πράγματα φανερωμένα.." και αυτά που γράφεις έτσι φανερωμένα είναι.
Καλό σου βράδυ

4:18 μ.μ.  
Blogger Atalante said...

Καλό βράδυ και σε σένα, Νερίνα, και σ' ευχαριστώ για το χρόνο που αφιέρωσες στις λέξεις μου.

Όσο για τα φανερωμένα πράγματα, τα φωτεινά, τα ηλιακά, τα λαμπερά... τά 'θελα να μ' αγκαλιάζουν, όχι να τά 'χω μόνο μέσα μου και στα χαρτιά μου.

Ίσως κάποτε.

6:53 μ.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Σκέτο "κάποτε", αρκεί που ξέρεις πως να τα αναγνωρίσεις.
Καλό σου βράδυ πια.

2:41 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home