Μιαν άλλη Ιουλιέττα

Λευκά και μαύρα πανιά, μια Ιουλιέττα καπετάνιος, το ταξίδι του Ταξιδιώτη της Αυγής, ο δρόμος για την άκρη του κόσμου...

My Photo
Όνομα: Αταλάντη Αντωνίου
Τοποθεσία: Derby, Derbyshire, UK

Και τι είν' το εγώ; Γυάλινο άγαλμα! Λίγα κοχύλια που μάζεψα είμ' εγώ, οι άνθρωποι που αγάπησα, ο καιρός που πέρασε, το κρεβάτι που πλάγιασα... Είμαι το ταξίδι μιας ζωής - κι αλλάζει η ρότα μου απ' τον άνεμο. Είμαι όλοι εσείς που παρελαύνετε στα όνειρά μου...

Τετάρτη, Φεβρουαρίου 07, 2007

Too fast, too bad; even for me / the ashes fly.

Accelerando

Οι τοίχοι σφυρίζουν σα δελφίνια
που κάτι προσπαθούν να πούν,
κάτι, κάτι,

κάτι που δεν τ' αποκωδικοποιούν
τ' ανθρώπινα αυτιά μου.

Αντ' αυτού
απόκωδικοποιώ εσένα

μα οι γραμμένες λέξεις της βρυχώνται
σαν τουρμπίνες αεροπλάνου –
είναι πορτοκαλένια τα φτερά του,
και ξέρω για πού θα το βάλει...

Οι τοίχοι είν' αυτοί με τις καμπύλες·
τους ακούω για να σωπαίνω,
πιο γρήγορα, κι άλλο, κι άλλο, κι άλλο, κι άλλο, κιάλλο, κιάλλο,κιάλλοκιάλλο–

πότε σπάει το φράγμα του ήχου,
της φωνής,
τ' ουρλιαχτού,
του βόγκου,
των ψιθυρισμένων ονείρων;

Οι τουρμπίνες κρέμονται στο λαιμό μου,
στη θέση της καρδιάς...

Ήμουν κάποτε frequent flyer –
τώρα πια απλώς μετακινούμαι συχνά.

Όσο δυνατά και να σωπάσω, δε μ' ακούς.

~

[7-2-2007, Toulon, France.]