Μιαν άλλη Ιουλιέττα

Λευκά και μαύρα πανιά, μια Ιουλιέττα καπετάνιος, το ταξίδι του Ταξιδιώτη της Αυγής, ο δρόμος για την άκρη του κόσμου...

My Photo
Όνομα: Αταλάντη Αντωνίου
Τοποθεσία: Derby, Derbyshire, UK

Και τι είν' το εγώ; Γυάλινο άγαλμα! Λίγα κοχύλια που μάζεψα είμ' εγώ, οι άνθρωποι που αγάπησα, ο καιρός που πέρασε, το κρεβάτι που πλάγιασα... Είμαι το ταξίδι μιας ζωής - κι αλλάζει η ρότα μου απ' τον άνεμο. Είμαι όλοι εσείς που παρελαύνετε στα όνειρά μου...

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 08, 2007

Τουλάχιστον γράφω.

Μικρή-μεγάλη αλήθεια
[μικρή-μεγάλη εγώ σου]

Όλη η σοφία της Αλεξάνδρειας δε φτάνει
να σβήσει,
να σβήσει τ' ανθρώπινα.

Κι ας τα μετρήσουμε όλα τ' αστέρια, βάλε-βγάλε,
κι ύστερα πιο κοντά, και πιο κοντά,
εδώ θά 'ναι τ' ανθρώπινα.

"Κράτα μ' απ' το χέρι",
αυτό θα μας φωνάζουν
τ' ανθρώπινα.

Αυτό,
και θ' αρθρώνουν αιωνιότητες
που δεν μπορούν ν' αγγίξουν.

~

[7-2-2007, Toulon, France]